torsdag 5 augusti 2010

Hannis igår ;)

Shoo bloggen !
igår var jag med Hannis :) <3 Vi hade jätte kul , jag kommer lägga ut lite bilder från igår lite senare :) <3
Vi var i tumba centrum och titta lite på kläder , sen åkte vi hem till hennes lossas mamma eller hur jag ska säga ! Vi gick till en sjö och tog lite bilder m.m , hon blev jätte fin på varenda bild jö :) <3
Sen när jag skulle hen igår så hann Hanna inte följa mig till tumba så jag tog bussen själv , men det var tänkt att hon skulle hänga med men när bussen kom så såg vi på klockan att hon inte skulle hinna ! Så hon tog ut mina saker jätte fort och jag la dom under tröjan :p Gud vad jag skratta , Hahahahaha : D
När jag satt på bussen så ringde jag Hanna och hon skratta också :) <3

Aja men hinner inte skriva mer nu , skriver nog hos min lossasfarmor och farfar :) <3
Ska vara med Hanna idag igen : D <3

See yaaa :) <3
Pusss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar